Parisa- halsband nr.2

Jorå, jag är en ego- tjej! Varför inte liksom? Haha Och jo, jag har, vid 25- årsåldern fått höra att jag är den största fjortisen i världen :P av en väldigt objektiv lillasyster! Ond!

Hur som helst, det är väl inte så ego att äga två halsband med ens namn, eller? För det gör jag! Det ena, ett riktigt bling bling halsband, fick jag av världens världens bästa mormor! Och det här fina fick jag av en god vän, riktigt sött :)






Jo, jag ska tillägga att idag är dagen då jag har en massa vettiga saker att säga eller? Det kommer bara livsnödvändig fakta från moi!


Nu: Packa ner skor och handväskor. Det gör lite ont i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då har jag spanat in bloggen. Nöjd? :p

2010-02-19 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0