Trött!

Jag har en massa att säga, jag har hur mycket tankar och funderingar som helst, men jag har ingen aning om hur jag ska få ur mig allt. Det har varit en händelserik helg och jag har fått spendera den med riktigt goa människor! :)
Lördagen spenderades som sagt hos Gustafsson's, tillsammans med lillebror G, söttjejen E och så mina favoriter R och P så klart! Vi pratade, skrattade och hade det riktigt trevligt. Vi ställde in biljarden trots att vi hade skrivit på FB att vi skulle spela! Hur ska detta sluta??!! :P Sen så blev det pub och Donken till 4 på morgonen. Treeeevligt!

Igår var det en mys-söndag! Först tacos med familjen och sen hann jag med två av mina favoritställen nere på stan, med två av mina favoritpersoner och vi pratade och myste tills det blev natt och läggdags.
Nu vägrar tröttheten försvinna, men jag ska ta en snabbdusch nu och pallra mig till stan för att se vad den här dagen har att erbjuda!

Have a nice day!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0