Vaknade trött och somnade på bussen hem 1 på natten

Så såg min fredag ut! Det var full fart hela dag, kvällen och ända tills jag skulle lägga mig. Ok då, i slutet var det väl kanske inte full fart, utan mer slow motion.
Hann få en massa saker gjorda igår och när jag kom hem och funderade på att kanske ta och ge upp och lägga mig vid 19- tiden så powernappade jag lite och klädde upp mig för en mysmiddag med mamma och syster mellan för att fortsätta fira syster! Det blev italiensk mat och det är helt fantastiskt hur glad man kan bli av mat! :)
En massa prat och skratt blev det och ca 2½ timmar senare (då hade jag suttit och gäspat i en timme), hällde jag i mig en cola för att orka med resten av kvällen.





Det blev en trevlig stund på Bishops arms, jo, där hänger stans 50 plussare! Hann med att skälla ut en gubbe som gjorde misstaget att hälla ut en tredjedel av sin öl över en trött Parisas byxor stövlar. Gaaah! Idioter!

Men men, igår var en bra dag och jag somnade väldigt fort när jag kom hem vid 1.30 och idag sov jag till 15-tiden för första gången på flera år. Gött.

Nu ska det packas och fixas så jag kan gå ut med gott samvete ikväll. Ska över till Gustafsson's där vad som helst kan hända :p I det sällskapet kommer jag att känna mig som äldst tror jag, för han kan ju festa som om han vore 18 :) Tvivlar inte på att det blir en bra kväll det här.

Ses snart gott folk!

I'm happy and confused. I don't know. I really don't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0