Vänner, fika, syskonkärlek, bio, mys! ♥

Har hunnit med att kolla på Grey's anatomy och Private practice och nu sitter jag och kollar igenom alla bilder jag har hunnit ta sen i onsdag och jag bara myser!

Jag och E hade en riktig myskväll i onsdags! Det blev fika och en hel del prat och skvaller, som vanligt :) Fast nu hade vi en massa prat att ta igen för sist vi sågs var nog...näää, var det verkligen före jul?! Det är illa!




Behöver jag tillägga att hon precis kommit hem från THAILAND! Blääää! Inte ok att vara så här brun när vi andra har fått frysa och vara bleka sen förra sommaren typ :/







Jag och L hade en liten dejt på biblan, vi pluggade (eller hur?!), nördade oss och visade upp våra super snygga datorer, så klart!


Så blev det fredag, och det var dags för en middag med kåren- folk, det blev god mat och en massa flum... ända tills jag blev nerdrogad, så kändes det i alla fall och förvandlades till en zombie :/ Men de andra slutade inte vara flummon och jag njöt av bra underhållning! Haha, nästa gång ska jag banne mig filma det där, kaos! :)

Och hörrni, här får ni för klagomål om att jag inte lägger upp bilder!






Alla var uppklädda och fina och vi proppade i oss de stora portionerna, GOTT! Jag måste tillbaks :) S och J gör debut i bloggen! Jag och L visar världen hur man
ska hålla i besticken! Gaffel i höger hand, som det ska vara! Jag visar hur man kan piffa upp svart klädsel - med grön ögonskugga och bling bling :) Och sista bilden är precis innan jag hugger in.

Det var en fantastisk fredag, och igår var en fantastisk lördag.

Det blev bio med syster, Valentine's day, och jag kan säga att det blev en massa dregel :P Har ni sett roll-listan till den filmen eller?! Varenda snygg kille och tjej från Hollywood är ju med! McDreamy, McSteamy, Ashton Kutcher, Jessica Alba, Jessica Biel, den snygga gay killen som jag inte vet vad han heter på riktigt. WOW, vilken film! Och så var det bra handling också och det är ju ett pluss i kanten :)

Efter bion blev det ett par timmar med trevligt sällskap på stället där jag har spenderat väldigt många kvällar den här veckan..väntar mig ett VIP- kort i brevlådan snart nästan :)




Nej, det finns inga kort på mig, för första gången :P De är hemliga! Men här kommer ett kort på syster och L som visar hur trötta de är på mitt fotande! Och de trodde säkert inte att jag skulle vara så ond att jag lägger upp kortet, men muhahaha!


Tack för en grym vecka sötnosar! Ser fram emot många fler timmar på biblan, fik, restauranger :)


Nu ska jag börja fixa till mig lite smått inför kvällen....


yours truly,

Det är alla ♥- dag idag, var romantiska och söta nu mot eran special someone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0