100607(08)

Tänkte fixa ett snabbt inlägg innan jag kör iväg till stan för att sova.
Det har varit berg och dalbana i mitt huvud de senaste dagarna sen jag kom hem från sjukhuset, men förhoppningsvis ska 2½ dagar på Gotlandsbåten göra mig pigg och glad igen! Imorgon drar nämligen jag och syster-mellan på en 2 dagars på våran favvo-ö.
Här kommer lite bilder från helgen då vi drog till en av uteställena på stan för lite dricka och så vidare på krogen för att shakea (ja, jag tänker skriva det så! :P) loss. Sedan är det även bilder från när jag och systrarna drog på Sex and the city 2, innan jag stack iväg på helvetes-dagarna på akademiska. Ett flashigt armband och värsta omplåstringen efter en leverbiopsi som jag gärna skulle vilja glömma bort.

Enjoy! Så hörs vi väl om ett par dagar!











Tänk att man är fan starkare än man tror!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0