Varför

ska det alltid vara värsta fina sommarvädret när jag ska åka till Gotland?? Helt seriöst, under de 3 år som jag åkte fram och tillbaka mellan Gävle och Visby så var det banne mig helt värdelöst väder när jag var här i Gävle och så solsken den dagen jag åkte härifrån!
Sedan undrar folk varför jag har problem med Gävle! Det är nog snarare Gävle som har problem med mig :P

Igår lyckades jag och miss E äntligen ha luckor i våra almanackor, vilket resulterade i 3½ prat utan en enda tyst minut. Vi hade inte setts på ett bra tag vilket innebar att vi hade ganska mycket att uppdatera varandra om, as usual :)
Sedan blev det mys med familjen och så House med söt. NU förstår jag varför folk har tjatat om hur bra den serien är, man blir ju helt besatt ju!

Sitter för tillfället på McD och väntar på att L ska sticka från jobbet så vi hinner ta en snabb dejt! Alldeles för längesedan ju :( Men så är det, när alla jobbar och har en miljon andra saker för sig hela tiden också, då blir det svårt att hinna med och ses tyvärr. I sommar ska vi dock försöka ta igen en massa förlorad !

Nu ska jag sluta snacka skit och börja dra mig härifrån :P


Två dagar går fort va?! Han är ju så jäkla söt ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0