Helgen: Fredagsmys x 2, party, massa mat och plugg!

Jo, och så DAMP! Herregud alltså, jag har verkligen svårt för att göra en sak! Känns verkligen som gymnasiet all over; plugget, svårt att koncentrera mig, stress och lite ångest.
Fast nu ska detta göras klart och sen är det over and done, förhoppningsvis kommer det inte fler sådana dagar. Sedan så har jag haft en alldeles underbar helg som jag kommer att leva på väldigt länge :)

Vi har fått nycklarna till huset nu så det blev ett kort besök dit. Jag skottade snö för första gången någonsin, det ni! Bra träning ju, vad är det folk klagar på? :P haha

Börjar med torsdagen = lyxmat á la McDonalds med kårentjejerna. Det spelar verkligen inte någon roll vad vi hittar på, vi har alltid hur kul som helst! Först så försökte jag fickparkera en kombi.. hmm, jaja, det gick väl till slut kan man nog säga :) Tvingade tjejerna att stå framför bilen och ge mig tummen upp :P Sen så blev det en massa skratt till sent på kvällen!








Liiite trötta på mitt fotande! :p


Sedan kom fredagen, fika med L, jo, vi satt och pratade medan vi satt med mobilerna i handen. Man måste ju hålla sig uppdaterad om vad som händer på Fb :P Efteråt blev det mat, shopping och stressa hemåt!




Efteråt var det myskväll hos L nr 2 först, tacos! MUMS! Riktigt trevligt var det, som vanligt när det är vi tre: jag, L nr 2 och E. Det skvallrades, det åts och det skrattades. Varför gör man inte sådana enkla saker oftare egentligen? När jag skulle ta kort på bordet hade vi redan hunnit plocka undan all mat. Kvar på bordet var lite chips, tomma cola glas och så hudkräm! Haha, jaja, det var väldigt mycket mat innan i alla fall :)






Myspys i soffan!





Därefter var det dags för fredagsmys nr 2. med P. Ostar och kex och lite vin på det och så  stand up på datorn. Mys!




Igår (läs lördag) var jag riktigt trött, men det skulle flyttas lite saker till huset och handlas lite, så jag och lillasyster begav oss på en roadtrip. Vi hamnade i världens bilkö på väg hem från Valbo, ca 45 min tog de säkert att åka en 15 min sträcka - frustrerande!




Vi kom hem till slut, skottade snö, åt lite mat och fixade till oss inför kvällen. Det blev fest med en massa roliga människor och special someone. Såg precis att en massa av bilderna jag tog igår inte sparades på mobilen :/ Synd, för det togs en massa roliga bilder! Snart, snart kommer alla bilderna ut, men tills dess får ni nöja er med på bild med favvotjejerna minus syster-mini! Tog inga ego-bilder på mig själv under hela kvällen, det ni! Eller så försvann de med resten av de bra korten :/



Syster, L och J.

Det här skrevs igår när jag egentligen skulle plugga, men nu har jag hunnit fixa med bilder och så. Uppdateringen från idag kommer väl någon gång snart :)


Sov så gott gott folk!


Nu ska det ätas semla, drickas Cola och kollas på någon bra serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0