♥ Lycka!

Nu var det väldigt längesedan jag uppdaterade ju! Har haft fullt upp hela tiden, dygnet runt skulle man kunna säga :) Allt flyter på skulle man kunna säga, och jag är gladare nu än jag har varit på väldigt länge! Peppar peppar!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, skulle kunna skriva hur många inlägg som helst, men jag vill nog komma på riktigt bra ord först :)
Trivs jättebra på jobbet :) Har haft 2 prov hittills och jag har haft bäst resultat av alla i gruppen på båda! Japp, jag tänker vara kaxig som fn, haha. Förstår nog kanske vad syster mellan menade igår när hon sa att hon inte ville blåsa upp mitt ego för mycket :P Men vaddå, jag kämpar och då tänker jag banne mig vara kaxig! :)
Sen så går allt annat riktigt bra med, är lycklig! :)

Har hur mycket bilder som helst, men jag väntar nog lite till..dessutom har jag väldigt bråttom! Ska skynda till affären och fixa en massa banankartonger, sen skotta snö, sen hämta P från jobbet och sen...Ja, hela helgen kommer vara fullbokat. Måste packa ner det sista, för om 2 veckor ska flytten vara klar!

Nu ska jag njuta av mamma hemlagade mat, äntligen! Och så vara glaaaad! Haha, känner mig som en fnittrig fjortonårig! Men nu vill jag att alla tar i trä va, vill inte att något ska förändras!

"you fill my heart, you keep me breathing
'cause you're the storm that I believe in"

(Cardigans - You're the storm)


Maaaat!

Det har inte hänt på Facebook än, men det kan tydligen vara på riktigt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0