Mitt i natten- blogg

Men oj, det var inte igår!
Det har varit kaos i mitt liv den senaste tiden. Det har varit packa, packa, packa, jobba, jobba, jobba, mysa, mysa mysa och så några nervsammanbrott. Den där meningen kan inte min svenskalärare vara så stolt över :P

Men nu är det mesta över, lill-morbror och syster-mini kom hit i torsdag och vände upp och ner på våra liv- som vanligt! Vi packade ner allt, flyttade över allt, fixade i ordning nästan allt och idag åkte de hem och tog med sig syster- mellan också.

Jag äger numera en säng, vilket är värt att nämna. För sängen är väldigt skön och dessutom är det första gången jag sover på min egen säng sen jag flyttade hem till mina föräldrar! Lycka på hög nivå!

Det är riktigt mysigt i nya huset och idag skänkte vi bort 4 eller om det var 5 sopsäckar fulla med kläder, slängde en massa skräp och fixade iordning en massa. Jag hann till och med ta hit mina två favorit-personer på jorden för en riktig myskväll nere i mys-rummet! Japp, mys är dagens ord! Vi har ätit middag, pratat, kollat på film och haft det gött!

Jag citerar L, "du har funnit en great guy". Det har jag definitivt gjort! :) Och jag har dessutom funnit en great bonus-syster! :)

Nu har sötnosarna åkt hem och jag ligger i sängen, i mitt eget rum! (Jag har inte haft ett eget rum hos mina föräldrar sen.... var det -00 kanske?!)

Nu ska jag sova gott så jag orkar med morgondagens aktiviteter! Åka runt, gå ärenden, plugga, jobba, fixa, och så myskväll nummer 2 :)


Natti natt!




Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar dig!

2010-03-29 @ 12:29:47
Postat av: D

Jag vill också ha myskväll med dig!!!! :D

2010-03-30 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0