Börjar bli människa igen

Njae, man kanske inte är 18 längre trots allt :P Igår var det dags för företagsfest med jobbet. Ca 800 inbjudna och de nästa alla var säljare, haha, bra stämning? :)
Kul var det i alla fall! Vi började partajandet på bussen ner till Sthlm vid 16- tiden och sen höll vi igång till vi anlände i Gävle igen vid 2-tiden. Det blev mat, massa dans, skratt och prat och jag var minst sagt seg i huvudet när jag tog mig upp vid 11- tiden imorse.
Ska väl fixa med bilder någon gång, men just nu vill jag sova. Men här ska det inte sovas! Ska tvätta en maskin till och försöka få mina vita Converse att bli vita igen, istället för gråa som de är nu, sen ska jag packa lite och ta mig hem till söt. Ikväll bjuder R och C på mat, så det ska bli skönt att bara ta det lugnt... hmm, jag ska i alla fall inbilla mig att det kommer bli lugnt, för vi vet ju alla hur det blir när det kommer Caipirinha's på rullande band :/

Nu ska jag fixa klart lite här hemma.



Ses sen loved ones!


Man lever väl bara en gång va? Sova kan man göra någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0