Del 2

Äta bör man...Annars dör man! Yea, baby! Så här kan det se ut vid 01.30 på natten när P x2 blir hungriga, köttbullar med potatismos och brunsås! Lycka :)


Söt fixade brunch :)



Interpool med L och J!

 

Börjar nästan se ut som om vi bara äter hela tiden..Hmm, det kanske vi gör? :)

 



Vin, ost, kex och vindruvor. MYS med tjejerna!



Tre stycken pigga och glada tjejer, eller något ;) Denna gången var det i alla fall inte jag som somnade först!

 


Annandag jul 2009. A special day. Köpte ju äntligen mig en Nokia E72! ;)

 

Vi laddade upp inför bilresan till staden där cidern kommer ifrån, med en rejäl frukost på världens bästa varuhus, IKEA, baby! ;)

 




Vi lämnade Gävle och jag fick köra! Yeaaa! Värsta bra resesällskapet också, eller hur? :P Får se ifall han vågar sova nästa gång när han ser bilderna som jag tog medan jag körde i 120 km/h :)




En riktig trevlig dag! Skönt med miljöbyte och att se söt så avslappnad och glad :)

 

Avslutar med en bild på en fantastisk god lunch som P fixade :) Vaddå hint? ;)

 

 

Det var allt för den här gången mina vänner! NU tar jag en trip till Ackis aka Bahamas? ;) Vi hoppas på trådlös internet va?! För då kommer det nog att skrivas en del, annars så hörs vi när jag är tillbaks i stan!

Usch och fy, men jag ska väl försöka gå in i rollen som storasyster och sluta vara en liten fegis :P

 

Puss puss mina vänner!

Jag gillar inte detta, inte alls. Jävvla skit också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0