Det stör mig något grymt

hur någon som jag inte ens känner eller knappt sagt hej till har haft mage att lägga sig huruvida jag ska få ett jobb eller inte. Nog för att det var ett bra tag sedan, men det är nog därför jag inte pallar med att bo i en liten skitstad. Folk har verkligen inget liv, eller jo, deras liv går ut på att lägga sig i andras liv. Hur kan man vara så falsk?

Äh, jag kan i alla fall sova gott på nätterna, för mitt liv går inte ut på att sabba för andra.

Var bara tvungen att lätta på hjärtat innan jag hoppar i säng. Har haft en urmysig dag annars, trots dumma dumma kropp som inte vill lyssna på mig :/ Har myst med favvo- E i flera timmar för första gången på länge och uppdaterat varandra som bara den :) Och sedan har jag fått en massa tid med mamma och söt! Tänk att jag lyckats hitta min prins, och inte nog med att han är fantastiskt envis och har humor så tycker han också att det skräpmat är MUMS och helt ok att mitt i natten :) Lycka!

Beach 2010 - släng dig i väggen! Vi satsar nog på Beach 2012, eller hur? Om 2 år, då måste vi ju vara fit for fight, då blire ju fest ;)

Nu kastar jag in handduken för den här och ser fram emot en röd dag som innebär ledighet och grillning förhoppningsvis.


Två envisa åsnor- hur ska detta gå? :P


Kommentarer
Postat av: L

vare inte du som var trött och skulle gå och lägga dig tidigt? =P

2010-05-13 @ 11:24:19
Postat av: David

Nice to see everything is ok with you.



The best of luck in the future!



A long distant friend ...

2010-05-18 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0