Let´s do this then! :)

Har fått höra från vissa att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen, men den här gången har jag faktiskt en riktigt bra ursäkt ;) (för ovanlighetens skull) :P Satt och laddade upp en massa bilder, och sen så när jag skulle fixa inlägget så kunde jag bara se de tio senaste, eller något liknande.
Fick panik, så nu har jag tagit reda på hur jag ska göra.
Jag borde sova nu, men då brukar jag ju komma på allt möjligt annat som jag vill göra, så jag tänkte att nu, eftersom jag blir borta i en vecka så ska ni få se på så mycket bilder att ni inte glömmer bort mig ;/

Det kommer nog bli två inlägg, men det vill ni va? Då får ni vara duktiga och kommentera också tycker jag ;)

Det är partybilder, bilder från när jag och Lisa målade min garderob och så flummo-bilder från när vi satt och lyssnade på gammal härlig musik från förr i tiden :) Och så mer partybilder från första festen i söt's lägenhet!
Enjoy!











Det dök upp härliga minnen från back in the days när jag skulle packa ner mina saker.




Det bor allt en fåfäng liten pojke i P ;)



Första måltiden i lägenheten. Kyckling, potatisgratäng, vitlöksbröd och vin. MYS!




Vi smygstartar inför inflyttningsfesten! Goda vänner bangar aldrig för spontanfester, we like! ;)







To be continued...




Kommentarer
Postat av: L

Tack för alla underbara stunder älskling ;) Love you! <3

2010-05-05 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0