P1 och P2

Tänk att jag skulle hitta en P som är lika knäpp som mig :) Lika flummig, lika cool, lika snygg! ;) Vi har inte tråkigt en enda minut när vi är tillsammans skulle jag vilja påstå, och sen vill jag att alla tar i trä också ;)

Idag har han haft lika bra morgonhumör som kvällshumör så lyckan är total, haha! Klockan är bara lite över 21 och vi har redan hunnit skänka bort en massa kläder och sen så har min handyman fått upp rullgardin, anslagstavla och så en klädhängare, nu är det bara ett badrumsskåp kvar och sen ska vi dammsuga bort alla äckliga kryp som har dykt upp lite här och var :/ blä! Men nu när jag tänker efter så är det kanske inte så konstigt att de kommer till just den här lägenheten, jag menar, han matar ju dom små jäklarna med damm och annat smått och gott :p

Sätt två puckon framför en kamera, så kan det gå till så här! :)

Vem kan få flest dubbelhakor vs Jag kanske är mycket mindre än dig, men jag kan banne mig strypa dig om jag vill!


Vi är numera så fjantiga att vi inte har bara har matchande inlines och likadana hjälmar, utan vi är även bracelet-buddies ;) Matchande träningsoveraller nästa!


Ett "normalt" kort, innan härmapan förstörde det sista kortet också....


Underbar dag med andra ord! Nu ska här städas och donas! Måste ju samla fler hemmafru poäng... Eeeeh, va?! Vad säger jag?! Jag menar GIRL POWER! :p eller något...


Vad skulle jag göra utan dig, mr Sunshine? DU förgyller mina dagar :) (Smörigt? Javisst! Jag kan ibland, jag med ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0