Sova?



Jag borde verkligen, speciellt med tanke på att jag ska upp om sisådär 3-4 timmar :/ Men jag vill inte. Och det vill tydligen inte min kropp heller, för det känns om varenda liten cell skriker NEEEEEEJ!
Tänker lite som jag gjorde när jag var liten, att det inte kommer bli morgon förrän alla går och lägger sig. Fast när jag var liten så tänkte jag så natten innan min födelsedag , då var alla tvungna att lägga sig tidigt så att det kunde bli min födelsedag fort! :) Men nu vill jag inte sova, för om jag inte sover så kanske det inte blir imorgon, och då kanske kanske slipper jag åka till det där förbaskade sjukhuset! Då kanske jag slipper den där förbaskade leverbiopsin och allt elände resten av veckan.
Nej, idag kan jag inte ha, inte ens lite, positivt tänk i mitt huvud. Det har säkert varit riktigt jobbigt att vara när mig idag, men det bjuder jag på ;) Vänj er vid en massa gnäll resten av veckan också, för jag tycker synd om mig själv så mycket jag bara kan :) haha. Moget beteende av en 25-åring. I think! :)

Önskar att jag kunde lägga mig i ett par timmar och sen vakna och veta att det var en solresa som väntade istället. 35 graders värme, en härlig sandstrand och en massa god mat. Det vore väl något va?

Näe, nu kastar jag nog in handduken och blundar en stund. Det positiva är att jag får trevligt sällskap med mig till Uppsala imorgon i alla fall :)

Sov så gott people! Bjuder på en partybild från förra helgen, ett litet försmak på nästa stora inlägg med bilder från två fester och en massa glada miner :)


Och jo, hittar ni stavfel och andra grammatiska fel, så 1: ha först i åtanke att klockan är 03.50 och 2: Sen får ni jättegärna säga till. För jag vill helst inte ha med några konstiga fel här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0