Dumma dumma lever.

Förstår inte grejen. När hände detta? Och framför allt, varför??
Igår var jag och söt till Uppsala igen, den här gången kom vi faktiskt upp på morgonen så jag hann i tid, nå ja, nästan i tid i alla fall till min läkartid. För den här gången behövde jag verkligen träffa honom!

De senaste två veckorna har det kliat som faaaaan överallt!  Jag vet att jag brukar vara duktig på att överdriva, men den här gången är det snarare en överdrift, för den här klådan går inte att beskriva med ord  :( Jag har rivit, eller snarare klöst sönder mig. Det har börjat svida och blöda. Och fy! Det här är nog definitivt bland top 3 - Det värsta jag varit med om i hela mitt liv.

Det var alltså mina levervärden som var alldeles för höga, igen. Jag som var så nöjd sist jag tog blodprover för en månad sen, då hade jag normala levervärden för första gången på 1½ år. Men då var det som vanligt igen då. Provresultaten förklarade också varför inga jäkla allergimediciner hjälpte längre. Har ju överdoserat allt möjligt, men jag har inte sovit ordentligt på mer än en vecka och i denna stund svider det som bara den i hela ansiktet :/
Fick i alla fall ett pulver som jag ska ta tre gånger om dagen för att... bla bla bla, något med galla.... vilket bla bla ska ta dämpa klådan. Men som vanligt när jag får en medicin så kan jag inte hitta den någonstans, varken i Uppsala eller Gävle, men idag skulle de få hem den i Sätra så nu ska jag äntligen åka dit och hoppas på att den finns kvar och att den hjälper. F o r t!
För nu är jag less på att klia och så duscha 3 gånger om dagen och så klia och gråta. Det här önskar jag inte ens min värsta fiende.

Så, kära vänner, är jag osocial så beror det på att jag numera låser in mig i lägenheten för jag mår skit och ser ut som jag mår. Hör av mig så fort jag blivit människa igen.



Vad skulle jag göra utan alla fantastiska människor i mitt liv. Jo, sitta ensam i mörkret och gråta. Snälla, låt det här ta slut. Jag gör vad som helst, bara jag slipper det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0