Let it go away.

Men usch, nu har det kliat överallt nästan konstant i snart två veckor! Är så fruktansvärt less på det så jag vet inte vart jag ska ta vägen! :(  Sitter och kliar sönder mig ena sekunden för att sen börja stört-gråta nästa sekund :( I torsdags tog jag en stark allergitablett, däckade i soffan, och sen när jag vaknade av att telefonen ringde så mådde jag bra.
Det blev jobb i några timmar och sen blev det kalas hos A och C :) Var ju tvungen att passa på när jag hade en nästan helt kli-fri dag! Det blev god mat, massa skratt och så var vi och lyssnade på Petter, ja, ni vet han som rappar. Säger lyssnade, för det lilla jag såg av hans huvud räknas ju inte :p Måste dock skryta om att han gick typ 20 cm ifrån mig, haha, A berättade det för mig efteråt, för jag missade tydligen det :)

Så fort jag har blivit människa igen ska jag ta tag i bloggen och ladda upp alla bilder från min födelsedagsfest och torsdagen, men just nu ska jag försöka sova en liten stund och sen göra mig redo för en partykväll med miss E. Japp, jag ska dränka bort mina sorger, eeeeh, kliandet i alla fall.

Snälla snälla, låt kliandet försvinna! Står knappt ut med mig själv ju :(

Alla som har tips för vad man ska äta, dricka eller göra för att det ska försvinna kan väl vara jättegulliga och tala om det för mig innan jag bryter ihop :(


Det kanske inte är det klokaste jag kan göra mot min stackars lever, men fan, det här är det värsta jag varit med om!


Kommentarer
Postat av: Sheriffen

vad skönt att du mår bra nu!

2011-03-19 @ 14:19:08
URL: http://snowcap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0