Vad är detta??

Varför vägrar det att försvinna? Denna hemska jäkla klåda... Har snart kliat sönder hela mig, det är sår, rivmärken och ärr :( Tar en jäkla massa mediciner, men inget hjälper och det tar så jäkla mycket på psyket att må så här under så lång tid!

Vill ju vara topp igen! Hade sett fram emot det så himla mycket, att festa gärnet med bästaste A! Men ikväll är bara ännu en kväll då jag ska låsa mig inne och gråta och hoppas att det här försvinner. Saknar mitt sociala liv, mitt jobb. Saknar att bara kunna gå ut som en normal människa :(



Vilket jäkla liv. Vart gick det snett liksom?

Kommentarer
Postat av: jelica

Tänker på dig gumman! Kram

2010-11-21 @ 02:35:27
URL: http://www.metrobloggen.se/jelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0