Är numera 18 år gammal

Så, då har man fyllt 26...euhm, jag menar såklart 18 :) Haha, jo, vi lever i förnekelse jag och söt :)

Nu var det ju lite mer än en vecka sedan, men jag firar fortfarande! 18 är ju stort ju! :P

En helt perfekt födelsedag blev det i alla fall, med min älskade familj inklusive söt såklart! Syster-mini hade dessutom bakat världens godaste tårta, min favorit-tårta :) Chokladtårta med chokladmousse, grädde och hallon.. ja, ni hör ju själva, men självklart ska ni få se en bild också ;)

Det blev en riktig härlig dag med en jättefina blommor och finfina presenter! Och snart ska jag fira min födelsedag för andra gången och denna gång blir det med mina underbara vänner.. en ny bildbomb väntar alltså :)



Jag fyllde tydligen 2 år :P Men de ville väl inte att
jag skulle överanstränga mina lungor...eller något :P



Kolla inte på mig nu utan kolla på mina helt fantastiska systrar istället :)


Jag och mitt livs kärlek!



Nog för att alla presenter var helt otroliga,
observera min rosa champagneflaska som jag dreglat över rätt länge nu,
men bullshit-knappen var nog den som fick mig att skratta mest :) Ni kommer få se! It's funny! :)

 

 

Tack älskade ni för att ni gjorde min dag extra speciell!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jelica

Hahahah jag vill se den knappen! Vilken grej! :)

2010-10-14 @ 17:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/jelica
Postat av: Parisa

Mmm, hur coool som helst! :) Nu slipper man SÄGA bullshit hela tiden :p

2010-10-14 @ 18:54:52
Postat av: Eldajna

Nawwww!!! Vad söta ni är allihopa!!! Familje kärlek är den sanna kärleken <3

2010-10-16 @ 01:14:41
URL: http://www.arianddina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0