Önskelista..

På begäran kommer här en liten önskelista då. Ser verkligen fram emot att få träffa er alla och gå all in, har längtat ju! :) Denna fest har jag planerat sedan länge, en dag då så gott som alla kan komma i alla fall! :)

Högst upp på listan står bidrag till tatuering och piercing, då kanske jag äntligen kan samla mod till att gå dit och fixa min tatuering i nacken och piercing i läppen :)



Bilderna är snodda från internet bara för att visa hur jag tänker :)


Sedan är såklart presentkort på gina tricot, H&M mm välkommet :)

Japp, försöker visualisera mina idéer :P

 

 

Mest av allt önskar jag pigga och glada vänner som är lika laddade som mig! Det ska bli ska jäkla kul att äntligen festa igen, för nu var det ju ett tag sen ju! Förresten, kom gärna med tips på roliga sällskapslekar om ni har några sådana på lager :)

Det blir tapenade och crostinis och lite ost & kex. Kanske blir det någon överraskning också :)

 

Längtar, längtar! Vi ska ha såååå kul!


Kommentarer
Postat av: jelica

Jag avskyr lekar, bara varnar ;) Hehe.. ses imorn solstrålen! Kram

2010-10-15 @ 20:11:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0