Trötter

Oj, hjälp! Igår var jag på högvarv hela dagen. Skulle ha jobbat från 11.30-15.30, men så blev det förlängt, och ännu mer förlängt, så klockan 22 ungefär slutade jag. Blev aldrig trött under hela dagen.
Sedan så slutade söt vid 00 så då blev det mys här hemma och vid 3.30 någon gång däckade vi båda två.
Sov väl sisådär 10 timmar, men jag skulle nog kunna sova 10 timmar till, för jag är helt borta idag! Trött i huvudet, trött i kroppen... vilken tur att jag är ledig idag då :) Nu ska jag nog mysa ner mig i soffan och kolla igenom alla mina serier som jag missat :P

Satt och kollade igenom lite gamla bilder och hittade ett kort på mig och syster-mellan från sommaren 2008, när hon bodde hos mig i Visby :) Vi var uppklädda och skulle precis ut och dansa lite innan hon skulle vidare till jobbet :) Japp, den sommaren kämpade vi hårt för att göra så mycket som möjligt.

By the way, om någon har missat det så vill jag ha mitt långa hår tillbaka!!

 

 

Kan man ens vara så här trött?!

 

 


Kommentarer
Postat av: Eldina

Awww.... får nostalgikänsla själv!!! :))

2010-11-02 @ 22:40:06
URL: http://www.arianddina.com
Postat av: Parisa

:) Hehe, vi hade så jäkla kul den sommaren! Kommer du ihåg när vi stack och grillade med våra systrar och det luktade apa där?! :P Men vilken härlig sommar med massa sol! :)

2010-11-06 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0