Oj då!

Men ooops, har fått lite pikar av söt här att jag uppdaterar sådär en gång per halvår, men undrar vad han skulle tycka om jag satt framför datorn och uppdaterade bloggen hela tiden istället för att vara social?  Hmm! Det hade du inte tänkt på va! ;P

Nä, det har varit en hel del som har hänt hela tiden här, och allt som händer förvandlas till blogginlägg i mitt huvud, men sen blir det läggdags och bloggen har liksom inte prioriterats så som den har förtjänat ;) Men nu så, nu ska jag försöka ta tag i det här med skrivandet igen. Kan ju inte ge ut bloggadressen till nya människor utan att uppdatera ju!

Först ut i uppdateringssvängen är R:s inflyttningsfest. Oj oj, han slog till på stort! Det blev mat, det blev massa alkohol och så super-sällskap :) Riktigt skoj var det. Och när nästan alla ville dra ut på krogen, ja då bestämde vi oss för att vi skulle ta över lägenheten och fortsätta röja hemma istället :) Massa prat, massa skratt, och en hel del roliga bilder blev det.

A, fan vad kul att få lära känna dig! Det här är början på något bra! :)



Maten och spriten!

Värden himself. Aka kvällens bartender.
Sötaste A!

Godaste drinken ever: Mojiti


Oj vilka allvarliga miner när det pratades alkohol:P  och så har vi min hårdrocks-baby :)


Pose Och så var det FULA miner, det känns som A inte gjorde sitt bästa, eller
är det min fula min som är väldigt väldigt ful bara? hmm..


Turturduvorna ;)

 


Jag och söt. Kärlek.

Här är de som stannade kvar in i det sista, plus jag då :)

 

 

Tack R för en riktig trevlig kväll! Det här får vi absolut göra om :)


Men guuuud vilket fantasilöst inlägg, vilken tur att jag har så härliga vänner som gör sig bra kort då så då behöver jag inte anstränga mig så jättemycket :)

Fler inlägg på G.



Vad skulle jag göra utan er kära vänner? Ni förgyller mina dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0