Jobbelijobb!

Idag är jag som trött som ett as, men stolt som fan för att jag inte började skrika som allt det idiotiska som sker runt omkring mig. Getting older. Kanske.

Det blev mer jobb än jag trodde, men varenda öre behövs till sommaren. Och nu sitter jag här med huvudvärk och jag mår skit egentligen, men det är väl något jag måste lära mig att leva med tyvärr. Dags att börja laga riktig mat och lära sig att stänga ute all negativ stress.

Tänker på mina underbara vänner och midsommar fortfarande. Ska ta och fixa bilderna snart :) Det blev väl över 200 bilder sammanlagt. Gött!

Nu är det tack och hej för idag. Imorgon måste jag ta tag i allt jag har skjutit upp alldeles för länge, måste fixa klart det innan semestern och Getaway. Ooooh yea!


Hatar ordet kronisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0