Lillasyster som blivit stor!

Var och hälsade på lillasyster S i storstan för ett tag sen. Hon är tjejen som klarar av att ha en miljon bollar i luften samtidigt och fixa allting. Ta i trä!
Varje gång jag läser någon av hennes texter som har publicerats blir jag så stolt så jag spricker! Och när jag var hos henne och såg hur grym hon var som lagade mat, fixade matlådor och skrev texter till tidningen, samtidigt som hon planerade kvällens grillning satt jag bara och log och var så lycklig :)
Jag kommer liksom ihåg när jag levde studentliv, matlådorna bestod av chili con carne, eller kanske spagetthi och köttfärssås, eller så stack jag och E till Max och fixade en massa nyttig mat :P

 

Hon är så jäkla grym min syster! Älskar dig!

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack storasyster! Vad gullig du är! :)

2011-06-05 @ 00:53:19
URL: http://snowcap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0