Trötter.

Idag har det varit varmt, jag har fått för lite sömn och det har varit mycket folk hela dagen. Nu har vi tagit det lugnt en stund hos mamma och pappa i alla fall, men ögonen börjar ge upp snart.

Imorgon blir det nog en stund på stan för att kolla på alla glada studenter och bli påmind om hur längesedan
det var som jag själv hade min fina vita studentmössa på och fällde en massa tårar när jag lämnade skolans trygga väggar för sista gången. Det har faktiskt gått 8 år iår! Men det behöver vi ju inte säga högt :P

Jag och söt funderar på om vi kanske ska pallra oss upp och gå förbi gymmet en sväng på morgonen... Euhm, jag menar förmiddagen, eller något...

Alltså kolla här. Har ni sett något snyggare eller? Fin-datorn som matchar mina kläder :) Love it!

 


Tack Samsung, för att du gjorde en datorn som är väldigt JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0