Fika med miss E och mysdag med syster-mini och Jojo :)

Förra veckan ägnades åt att riva kök hos mina föräldrar, besök på återvinningen, fika med miss E, sjuk, sjuk, sjuk :/ och så idag fortsatte det dumma... Men då blev det kvalitetstid med syster-mini.
Vi får passa på medan vi fortfarande bor i samma stad ju :) Fick dessutom träffa Jojo! Det vet vi ju, att det innebär en massa skratt :) För kombinationen av mina systrar och J är som att kolla på en jätterolig komediserie. It never ends.


Oh my God! Är det något jag kan få grymma cravings efter så är det banne mig Wayne's latte med hasselnöt smak! Jag och E började ta igen den senaste månadens skvaller på Donken och avslutade den över den största latten med hasselnöt smak. Guuuud vad gott!




Jo, hon är brunare än mig, men det beror på att det har gått en månad sen jag kom hem och då hade hon så klart precis åkt till Cypern. Bläää! Måste sola!


Och så till idag. Där roligaste citatet kom rätt ur Jojos mun :p Sorry tjejen, du vet att jag älskar dig, men det här måste skrivas ner! :) Jag visar dom min "Bullshit"-knapp, som man såklart trycker på när någon snackar skit. Hon frågar magic8-bollen något i stil med: Är jag bäst i hela världen? Och trycker sedan på bullshit-knappen. Hon bullshittar det hon sagt innan vi hinner göra det. Gud vad vi skrattade! Tur att hon sa det högt innan hon insåg vad hon hade sagt :)


 

 

Och nu när jag skulle skriva så insåg jag att damn, inga kort på mig??!! Så då blev det några ego-bilder :P




Hej och tack för kaffet....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha! Det låter som Jojo det! :) Vad bra att ni har så kul därborta! Mmm, latte med hasselnöt är BÄST!

2011-05-27 @ 17:35:53
URL: http://snowcap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0