Jag och min fotboll.

Japp, det är det jag kallar magen just nu. Den bara växer och växer och Plutten sparkar och röjer i magen.
Vad gör man då? När magen inte längre får plats i kläderna? Jo, då blir man en såndär, en sådan som lever i sina pyjamasbyxor och sambons t-shirts och munktröja.

Lovade ju mig själv att aldrig bli en slusk när magen blev stor, men nu har jag ändrat reglerna lite. Slusk inomhus går bra, men utomhus vägrar jag gå runt myskläder. Har faktiskt satsat på snygga mamakläder från H&M och än så länge ser det helt ok ut, om jag får säga det själv :). Får väl se när fotbollen växer och blir en pilatesboll istället :P



Sötaste bebisen! Snart ska vi få se dig igen! Lycklig.

Kommentarer
Postat av: Eldina

HAHAHAHHA Du är så söt så med din fotboll! :) fan vi måste seeeeeeees!!!!

2011-11-11 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0