Det vackraste jag vet ....

är att se dig när du sover.
Jag har alltid älskat Cecilia Vennerstens låt- Det vackraste jag vet, men nu, när jag sitter här och tittar på William när han ligger och sover så finns det nog inget som beskriver mina känslor bättre än just de första meningarna från den låten.
Mitt hjärta slår ett extra slag för denna fina lilla människa som har vänt upp och ner på hela våran värld, på ett väldigt positivt sätt

Nu är vi hemma igen efter en och en halv vecka hos mina föräldrar då vi har fått nytt golv och nya tapeter i våran lägenhet. Vi har haft min syster, Rosa och söt-barnen på besök och lekt och pratat en massa, vi har hunnit tvätta en massa kläder och sedan har älsklingen lagat riktigt god thaimat åt oss. Nu sitter vi framför varsin dator och tar det lugnt, och lillskrutten ligger på soffan och sover gott.
Det kan nog inte bli så jättemycket bättre än så här!

Nu ska jag ta och lägga mig så jag är en pigg och glad mamma när jag blir väckt vid 5-tiden imorgon av en hungrig bebis :)


Lycka är numera att byta blöjor, mata och gosa med en underbar liten bebis tillsammans med min underbara fästman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0