BVC besök och läppstiftet från Dubai.

När mormor kom hem från Dubai efter mer än ett års resande i ett par länder så hade hon, förutom en massa presenter till William, en del grejor till oss också. Tog hem lite smink som jag tänkte att det skulle bli kul att prova, och det skulle jag inte ha gjort, nej!
 
Det var en läppglans/trögflytande läppstift i en illrosa färg, snygg färg! Det började dock stelna ordentligt efter 10 min ungefär och då gick jag för att tvätta ansiktet, men läppstiftet gick inte att ta bort. Har aldrig varit med om det förut, men det kändes som om de hade haft vanlig väggfärg i läppglansen, stod och skrapade bort färg från mina läppar med naglarna-  AJ!
 
Ska nog passa mig för smink som kommer från märken jag aldrig har hört talats om.

Det var den här kvällens äventyr det, haha.
                                                             
                                                             
 
Annars så har vi gått till BVC idag för att kolla varför lilla bus är så torr hela tiden, han har varit alldeles röd om kiderna och hakan och magen, trots att jag har smörjt in honom hur mycket som helst. Fick testa Miniderm och sköterskan rekommenderade att vi skulle smörja in honom 5 gånger om dagen, känns bra än så länge i alla fall.
 
Sedan har syster-mini varit här och planerat morgondagens flytt. Vad konstigt det känns nu när jag snart inte har någon syster kvar i stan. Måste fundera lite mer och så blir det väl ett eget inlägg om det, mina lillasystrar är inte så små längre och samtidigt som jag är världens stoltaste så är jag lite ledsen måste jag erkänna.
 
Nä, nu räcker det med flum mitt i natten, nu behöver jag sömn!
 
 
Tre timmars sömn räcker inte riktigt för att orka med en hel dag tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0