Cravings

Man behöver verkligen inte vara gravid för att ha cravings. Tro mig, jag vet! För mig har det snarare varit så att jag har haft hur många cravings som helst före och efter graviditeten, under graviditeten gällde bara Loka citron. Ska tillägga att jag drack inte ens bubbelvatten innan jag blev gravid.
 
Jaja, hur som helst, jag har tänkt på det senaste tiden att speciellt när det gäller frukost så kan jag bli knäpp! Det går i perioder, här är några exempel på vad jag kan äta till frukost och kvällsfika, alltså två gånger om dagen i två eller flera veckor: 
- O'boy och rostade jättefranska med hushållsost/ Gouda
- Earl grey te och rostade jättefranska med smör, apelsinmarmelad/hallonsylt och hushållsost/Gouda
- Earl grey te och rostat bröd med laktosfri mjukost
 
Efter att William föddes så tappade jag aptiten i flera veckor och fick fnatt, jag började äta någon variant av Kellogg's choklad-'kuddar', med chokladfyllning som jag inte ens kommer ihåg namnet på. Lillasyster mini introducerade dom för mig och det var tydligen det enda jag kunde få i mig. Ca 3 gånger om dagen åt jag det här och nu kan jag inte ens se förpackningen utan att få kväljningar.
 
Det är riktigt gott med Forest fruit te och mackor med hushållsost också tydligen!
 
Hmm, vet inte ens varför jag kom att tänka på det, men cravings har liksom alltid varit min grej. Började på gymnasiet med godis: Snören i mängder och sen bilar - jag borde egentligen inte ha några tänder kvar.

Nä, nu räcker det onödigt vetande om Parisa.
 
 
Frukost- det viktigaste målet ever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0