Glömde ju...

Huvudsyftet med förra inlägget försvann ju helt ju. En erfarenhet rikare skrev jag ju. Men vaddå undrar ni? Ja, det skulle jag också göra om jag hade läst det där inlägget!

Idag tog vi oss mod till att klippa lilla bus' hår. Men hjälp! Jag har ju aldrig klippt någon förut och det hade inte P heller och då ska vi klippa en jättenyfiken liten busunge som såklart undrar varför en förälder underhåller en med alla leksaker som finns medan den andra går och hämtar olika saker och grejar med håret. Haha, det kan inte vara lätt att vara bebis!

Vi klippte med sax och sen ville P försöka och var väldigt nära att ge upp och ta med busungen till frisören istället, haha. Men till slut så tog vi ett djupt andetag och fixade till frisyren .Han har ju alltid haft väldigt mycket hår, med undantag under ett par månader när han tappade det mesta, men nu var det ju långt och nästan i ögonen.

Då har vi fixat det och därmed blivit en erfarenhet rikare.

Sen natt inatt med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0