Bästa botemedlet mot trötthet

Det är bannemig träning, och d- vitamintabletter om man har brist på det förstås! Nu har jag äntligen fått veta varför jag den senaste tiden har blivit trött som tusan trots hur mycket sömn som helst!
Hamnade ju i det tillståndet efter att William föddes och så fick jag nog och drog till doktorn och fick veta att jag låg ämnesomsättning, levaxin skrevs ut och det tog bara ett par veckor tills jag blev en helt annan människa! Men nu när jag inte fått se solen på nästan ett halvår så hamnade jag i samma koma igen, ännu en trip till doktorn bekräftade det jag misstänkte, brist på d- vitamin. Nu börjar jag bli människa igen.
Sen så har det ju såklart hjälpt att jag pushar mig själv och drar till gymmet hela tiden också! Har kört core, yoga, boxning och idag var det dags för ett 90 minuters corespin! Brände bra i hela kroppen!
Känner mig starkare och framförallt så mår jag helt underbart!
Dagen började dessutom helt underbart bra; promenad med bebis och bästa vännen och det toppade vi med sopplunch! :) myspys!

Nu blir det mat och mental förberedelse inför morgondagens packande! Den här delen av mammaledigheten inleds med en långresa med W och syster till släkten och underbara västkusten!
Men först ska en kurs avslutas!

https://cdn1.cdnme.se/756628/6-3/pic_515ca55bddf2b310c1a4b9b9.jpg">https://cdn3.cdnme.se/756628/6-3/pic_515ca55bddf2b310c1a4b9b9.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/756628/6-3/pic_515ca7cdddf2b3106cceac47.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0