Summer of '69

Ligger i sängen och har precis lyssnat på Alex och Sigges senaste podcast, en nu favorit, tillsammans med Adam och kompani och Hannah och Amandas podcasts. Så jäkla kul att lyssna på när man är ute pch promenerar med sovande bebis i vagnediskade diskar typ. 
 
Hur som helst, har haft dn lång dag på jobbet nu när Petter har haft sin ledita och dag och jag är helt slut i fötterna. Så får jag höra låten, Summer of '69, först så fylls jag av den underbara känslan från den sommaren för ganska många år sedan då jag och syster mellan satt på Tant Grön, uteserveringen som inte längre finns, de hade trubadur som vanligt, och han sjöng en massa Bryan Adams låtar. En favorit hos oss båda. Tänk när man sitter där på sommaren, stans mysigaste uteserverin, det börjar bli så där lagom svalt efter en varm sommardag, och man dricker något gott och njuter av härligt sällskap; massa tjejsnack, och underbar musik. Det fanns inte mycket som slog det på den tiden! En oförglömlig kväll! Sen så minns jag när jag och samma syster var på Bryan Adams konsert. Magisk! Den mannen har en röst som man dör för.
 
Nu ska jag sova och ladda inför en heldag med busungen! Imorogn är jag mammaledig igen och det ska bli underbart! 
 
Grattis till syster som inom kort får ut sin examen och jag är hur stolt som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0