Dagens funderingar och inskolning

Igår var det lite skämmigt när jag insåg att den där bilresan till dagis på 5 min är någon minut längre än att ta en promenad dit. Dessutom var det hur härligt som helst att gå lite med älsklingen efter att han fått springa av sig på dagis.
Ja, som ni hör så är det där han tillbringar sina dagar sedan måndag förra veckan och han stortrivs! Peppar peppar!
Inskolningen gick över förväntan och redan andra dagen så smög jag undan till föräldrarummet i ett par timmar så han fick vara ensam med sina fröknar och de andra barnen under lunch. Tredje dagen lämnade jag honom själv i några timmar och fjärde dagen var han där helt själv från morgonen. Älskade son! Vad stor han har blivit! Han åkte på en liten förkylning på fredag, så då var vi hemma och inväntade pappa som skulle komma hem över helgen.

Nu har han varit där i en timme för idag och jag ska passa på att uträtta en massa ärenden medan Plutt leker ute med alla barnen.

Satt här framför tv:n, samtidigt som jag surfade och insåg plötsligt att jag hade på Nick Jr i bakgrunden. Jag tittar tydligen på barnprogram även när W inte är hemma! Haha
Men det bästa är när jag och P går runt och sjunger på låtarna till alla barnprogram :)


Nä, nu har jag fått i mig kaffe och ska sätta igång med dagens planering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0