Hej efterlängtade träningsvärk?

Då var andra passet för den här veckan avklarat! Det tog emot lite att gå till gymmet idag, bokstavligen tog emot alltså! Den träningsvärken man får efter utfall, plankan och situps är inte att leka med! Kände av det imorse när jag tog upp W ur sängen och skulle vi skulle sätta oss ner. AJ!
Men hur som helst. Idag har jag hunnit med en grym föreläsning, en lektion i designprogram med min lärare och nu ska jag hem till grabbarna bus!

Idag fick jag vara en av de där uppsminkade tjejerna på gymmet. Haha, någon gång måste vara den första. Det var antingen det eller inte träna alls eftersom jag förmodligen skulle ha vägrat gå ut i kylan igen efter en tur hem efter skolan. Antecknar intresseklubben nu? :)
Det kändes lite ensamt på andra sidan måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0