90 minuters super-pass!

Det är en väldigt trött Parisa med ben som känns som spagetti som sitter i soffan och varvar ner innan läggdags. Idag har jag och min lilla prins haft en super-mysig dag med hur mycket bus som helst! Vid 17 gick vi ner till bilen och åkte till Williams mormor och morfar som fick en massa kvalitetstid med sitt barnbarn, medan jag körde mitt favoritpass på gymmet! 90 minuters kombinerad skivstång och spinning pass. I love it! Så härligt att ge allt man har och lite till i en och en halvtimme. Man kanske blir helt trött i kroppen, men den energi man får är helt underbar.
Och framförallt så mår man så bra när man ser att musklerna äntligen börjar komma tillbaka. Weee! Det var dagens pepp att se ryggmusklerna idag :)

Nu ska jag kolla klart på Debatt, där svenska sjukvården diskuteras. Älskar politiker som tycker att det är läkarnas fel att patienterna får vara kvar på sjukhuset för länge på grund och därför minskar platserna på avdelningarna. Vilka jäkla idioter!! Mer personal och mer resurser till sjukvården, det är det som behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0